Komt dit je bekend voor?
- Je investeert vandaag in reclame en advertenties, maar hebt het gevoel dat dit niks oplevert.
- Je wil met je website verschijnen op belangrijke zoekwoorden in Google, maar dat lukt je niet.
- Met je website wil je nu, vandaag, resultaten boeken: meer contactnames of verkoop.
- Je wil je winkel op de kaart zetten en meer klanten over de vloer krijgen.
Zorg ervoor dat je helemaal vooraan staat
Heb je ook het gevoel dat mensen, die jou opbellen of bij jou in de zaak komen, dikwijls meer van je producten of dienstverlening kennen dan jezelf? Dat is heel logisch, want voor ze bij jou terechtkomen, weten ze al perfect wat ze mogen verwachten. Ze hebben je website bezocht, recensies gelezen, foto’s van realisaties gezien en misschien zelfs al je privé Facebook pagina opgesnord! Het gaat om “mensen die op zoek zijn” en daarvoor maken ze logischerwijze gebruik van een zoekmachine als Google. Stel je maar eens voor wat de impact zou zijn moest je website op elke voor jou relevante zoekopdracht bovenaan staan.
Meer kwalitatieve bezoekers = meer leads = meer verkoop
Met Search Engine Advertising (kortweg SEA) kunnen we ervoor zorgen dat je vooraan in de rij staat als potentiële klanten via Google op zoek zijn naar bedrijven als dat van jou. Want Google geeft je de mogelijkheid om specifieke zoekwoorden in te kopen. Dat betekent dus dat jouw website in de (betalende) zoekresultaten staat op voor jou relevante zoekwoorden. Ideaal voor als je (nieuwe) website nog niet goed scoort in de natuurlijke zoekresultaten of wanneer sommige zoekopdrachten te hoog gegrepen zijn. Bijkomend voordeel: je bepaalt zelf het budget, in welke geografische regio en wanneer je website moet verschijnen.