Komt dit je bekend voor?

  • Om je activiteiten te promoten wil je naamkaartjes, brochures, flyers, folders, posters, enz. laten ontwerpen en drukken.
  • Start van de solden, opendeurdagen, stockverkoop,… Je wil een uitnodiging die er niet alleen goed uitziet, maar ook impact heeft.
  • Je wil met mooi ogend presentatiemateriaal een professionele indruk achterlaten bij je prospecten en klanten.
  • Je wil samenwerken met één partner die je volledige huisstijl bewaakt en toepast op al je communicatiemateriaal.

Drukwerk vanuit jouw commerciële strategie

Te vaak laten ondernemers folders of brochures ontwerpen en drukken, om ze uiteindelijk in grote aantallen in een voorraadkast te bewaren. Nochtans kan je met goed doordracht drukwerk nog altijd schitterende commerciële resultaten boeken. Maar heb je nagedacht over hoe je het materiaal gaat verspreiden? Wat wil je dat potentiële klanten concreet doen na het lezen van bv. een flyer? Hoe wil je die potentiële klant warm maken en over de streep trekken? Voor ons is het maken van drukwerk geen doel op zich: wij beginnen pas te ontwerpen wanneer we samen met jou het doel en de strategie hebben besproken. Mooi en verzorgd drukwerk is onze basis, maar concrete resultaten zijn altijd het uitgangspunt.

Ook wij houden van “speciallekes”

Natuurlijk is het altijd de bedoeling dat jouw drukwerk opvalt en eruit springt. Dat kan je doen door mooie promoties, overtuigende boodschappen, steengoede teksten (copywriting) en … door voor de juiste drager te kiezen. Klanten uitnodigen voor een opendeurdag kan je op verschillende manieren, maar een creatieve en 100% gepersonaliseerde direct mailing zal wellicht meer impact hebben dan de snelle e-mail. En een uitnodiging die letterlijk uit de omslag springt zal bij wijze van spreken meer indruk achterlaten dan de klassieke kaart. Soms komen de “speciallekes” van pas, want bij drukwerk hoeft het ook niet altijd om papier en karton te gaan…