Komt dit je bekend voor?
- Je hebt al commercieel drukwerk en reclame gemaakt, maar het grootste deel staat ergens in een kast. Of het bracht niks op.
- De laatste (reclame)campagne heeft niet tot de verhoopte resultaten geleidt.
- Je twijfelt of je je beperkte budgetten moet inzetten op offline of online.
- Uniformiteit ontbreekt in je drukwerk: het is een mengelmoes van boodschappen en niks lijkt te werken.
Ga voor commercieel drukwerk en reclame mét impact
Welke ondernemer wil er nu geen mooie brochure, zo eentje die mooi blinkt en waarmee je kan uitpakken ten opzichte van je concullega’s. Het is misschien een stevige quote, maar volgens ons kan je 80% van de gedrukte kmo-brochures beter bij het papier en karton sorteren. Waarom? Omdat er niet over werd nagedacht. Uiteraard gaat je huisdrukker je overtuigen van een brochure, het is zijn core business. En uiteraard ga je tevreden zijn over het oogverblindende resultaat. Maar hoe gaat die brochure doen wat het moet doen? Heeft de brochure een doel? Zet je de lezer voldoende aan om iets te ondernemen? En hoe krijg je die bij je potentiële klant? En was er dan geen andere, efficiëntere, methode om diezelfde prospect te bereiken?
Ja, ook wij hebben graag “speciallekes”
Commercieel drukwerk kan zeker ingeschakeld worden om je doelen te bereiken, maar uiteindelijk is het maar een “hoe”. Vandaag spenderen wij meer tijd bij onze klanten om het “wat”, “waarom” en “wie” te bespreken. En als nadien drukwerk de rol van het “hoe” kan vervullen, dan gaan we daar volledig voor. En dat mogen ook voor ons gerust “speciallekes” met creatieve kapvormen zijn, zolang het maar bijdraagt tot het resultaat. Onze specialisaties: brochures, magazines, catalogi, leaflets, flyers, folders, uitnodigingen, direct mailings, presentatiemateriaal, menu’s, posters, affiches, stickers, postkaarten, spandoeken, textiel of roll up banners, reclameborden, vlaggen, beachflags, spandoeken,… En uiteraard altijd in lijn met de huisstijl en het administratief drukwerk!