Komt dit je bekend voor?

  • Je wil specifieke gelegenheden als stockverkoop, solden, feestdagen, braderijen of zelfs openmonumentendagen aangrijpen om bezoekers of extra klanten aan te trekken.
  • Je wil van je bedrijfsevenementen zoals recepties, opendeurdagen,… een onvergetelijke belevenis maken.
  • Je wil naar prospecten toestappen door deel te nemen aan beurzen of door zelf roadshows te organiseren.
  • Met een personeelsfeest of bedrijfsevenement wil je je medewerkers eens in de watten leggen, alleen weet je niet hoe?

Efficiëntie primeert op originaliteit

Zijn we het meest creatieve evenementenbureau? Absoluut niet! We zijn niet de partner die je gaat voorstellen om bij wijze van spreken muzikanten, figuranten, acteurs en actrices in te huren om er een succes van te maken. Waarom niet? Gewoon, omdat het niet meteen past binnen onze filosofie waarin we resultaten willen behalen op de meest kostenefficiënte manier. Met een goed concept, een efficiënte boodschap of uitnodiging, een prima organisatie en vooral een leuke ervaring bereik je soms méér dan de meest exclusief opgezette evenementen. Want na het event is er maar één vraag die je je moet stellen: heb ik mijn doel bereikt of niet?

Elk evenement heeft een dirigent nodig

Bij het organiseren van een evenement komt er heel wat kijken. Je moet overzicht proberen te houden, maar tegelijkertijd ook denken aan de kleinste details. Er gaat dus veel energie naar de voorbereiding en het evenement zelf, maar het levert je gelukkig ook iets op: enthousiaste bezoekers, tevreden klanten, nieuwe prospecten,… Bij de operationele kant kunnen we jou helpen of zelfs volledig ontlasten: van de voorbereiding, over het communicatieplan en budgetopvolging tot het draaiboek en de coördinatie op de dag(en) zelf.